Har du kontroll?

Visste du at du selv kan kontrollere hvor dine annonser for dine tjenester eller produkter, havner? 

I disse internett tider, er det lett å drive markedsføring for egne tjenester eller produkter og gjerne drive direkte markedsføring som er rettet mot bestemte kundegrupper. Det har også dukket opp en god del spennende tjenester som du kan benytte deg av, hvor du kan legge inn annonser, som da vil vise på en rekke nettsteder. Men har du kontroll på hvor annonsene dine legges ut?

Som annonsør har du også et etisk ansvar, et ansvar for at din annonse ikke skal havne inne på upassende sider. Du ønsker for eksempel ikke at en annonse om SMS-lån skal havne som annonse inne på et nettcasino. Det kommer stadig nye casino og for mange kan det være vanskelig å slutte å spille. Ergo vil det å tilby denne formen for kjappe lån og kjapp tilgang på penger, være litt i grenseland etisk sett. Kontrollere derfor dine annonser, och sjekk casinositer regelmessig.

På NyeCasinoer.com følger vi stadig med i utviklingen på markedet og holder utkikk etter de siste casinolanseringene for å gi deg oppdatert informasjon, nyheter og ferske tilbud. Vi kommer ikke til å informere om hvert eneste nye casino som dukker opp på nettet, men konsentrerer oss heller om å plukke ut virkelige gullkorn ut ifra kriterier som sikkerhet, kvalitet, support, bonustilbud og overgripende spilleopplevelse. Dessuten kontrollerer vi alltid at de anmeldte casinoene faktisk har lisens til å levere spill på nettet, samt at denne lisensen er utstedt av behørig myndighet.

Casino-skilt

Adwords?

En av tjenestene du kan benytte deg av er Google adwords tjenesten. Hvor du kan få dine annonser inn på siden av, på toppen eller på bunnen av siden med søkeresultater. De tilbyr sine kunder å betale pr klikk, og inkluderer nasjonalt, lokalt og internasjonal distribusjon. De plasserer også annonsene på sider de anser som relevante for din bedrift gjennom Adsense tjenesten.

Du kan faktisk gjøre noe for å styre disse tingene her selv, ved å gjøre klar kampanjer som fokuserer på bestemte nøkkelord, og du kan utelukke ord du ikke ønsker å assosiere med din annonse. Du kan også fokusere på bestemte områder og språk. DU kan også legge til IP adressene til sider som du ikke ønsker at din annonse skal dukke opp på.

Dette er bare noen av mulighetene du har til å påvirke hvor din markedsføring plasseres.